Candidatura Doutoramentos

Atenção: As candidaturas on-line só serão consideradas válidas quando acompanhadas de:
- Curriculum Vitae detalhado;
- Certificado de habilitações que contenha a média final e as classificações obtidas nas disciplinas do curso de mestrado;
- Prova de pagamento de taxa de candidatura.
Este pagamento pode ser efetuado  por transferência bancária (
 IBAN - PT50003502050001152873091 - BIC SWIFT - CGDIPTPL).

Os documentos solicitados devem ser anexados no presente formulário.
Consulte o edital do curso a que se candidata em  https://fchs.ualg.pt/pt/cursos/doutoramento
Será enviada notificação para o respetivo endereço eletrónico ao submeter a candidatura.

Attention: Submissions will only be considered valid when accompanied by:
- A detailed Curriculum Vitae;
- Certificate or Diploma of Bachelor or Master degree, containing information on the final grade and the grades obtained in all the course’s teaching modules; - Payment receipt for the application rate.
Payment can be done by banking transfer (
IBAN PT50003502050001152873091-BIC-SWIFT-CGDIPTPL ).

The requested documents can be attached in this form.
See the public notice of the course to which you are applying at:  https://fchs.ualg.pt/pt/cursos/doutoramento
The application form is automatically received at email once submitted.

Curso/Course
Dados Pessoais/Personal data
Percurso Académico / Academic Curriculum
Documentos a anexar / Attach Documents
Consentimento de Dados Pessoais / Permition of Personal Data
Declaro prestar consentimento expresso às operações de tratamento dos meus dados pessoais, a realizar pela Universidade do Algarve, para gestão administrativa do presente processo de Candidatura a Doutoramento. Declaro ter sido informado(a) que a retirada do consentimento não compromete a licitude do tratamento efetuado com base no consentimento previamente prestado / I do declare to give express permission to the operations of processing my personal data, to be carried out by the University of Algarve, for administrative management of the present Doctoral application process. I declare that I have been informed that withdrawal of consent does not jeopardize the lawfulness of the treatment effected on the basis of the consent previously provided.